Penyusunan Semula Hutang

Penyusunan semula hutang adalah satu bentuk pembiayaan semula hutang yang melibatkan mengambil satu pinjaman untuk membayar banyak orang lain. Ini biasanya merujuk kepada proses pembiayaan peribadi individu yang menangani hutang pengguna yang tinggi tetapi kadang-kadang merujuk kepada pendekatan fiskal negara terhadap hutang korporat atau hutang Kerajaan. Proses ini dapat menjamin kadar faedah keseluruhan yang lebih rendah kepada beban hutang keseluruhan dan menyediakan kemudahan servis hanya satu pinjaman.

Dalam pinjaman peribadi, ia termasuklah penyusunan semula hutang, tukaran cek and pinjaman pembiayaan semula. Penyusunan semula hutang sesuai bagi individu yang mempunyai hutang yang berbilangan. Bagi tukaran cek, ia sesuai bagi peminjam yang bekerja dengan adanya cek yang bertarikh tapi ingin mendapatkan wang segera. Manakala pinjamaan pembiayaan semula adalah bagi peminjam yang mempunyai hartanah yang dapat pajak dengan nilai pasaran yang berbaloi.

Keperluan

Sekiranya anda seorang pemilik perniagaan, anda perlu memberi pendaftaran SSM kepada syarikat anda dan penyata bank 3-6 bulan untuk membuktikan bahawa anda mempunyai pendapatan yang mantap untuk syarikat anda. Jika anda tidak mendaftar SSM untuk syarikat anda atau perniagaan anda secara tunai, sila hubungi kami untuk mendapatkan maklumat lanjut.

Jika anda seorang pekerja yang bergaji, anda perlu memberi kami slip gaji 3-6 bulan dan 3-6 bulan penyata bank anda. Hubungi kami untuk mendapatkan maklumat lanjut jika anda tidak mempunyai kelayakan tertentu seperti yang anda bayar secara tunai atau jika anda mempunyai dokumen yang tidak mencukupi.

Kenapa Pilih Kami?

Pinjaman kami membolehkan peminjam untuk menyusun semula hutang mereka dari pelbagai sumber ke dalam satu pinjaman tunggal dengan kami. Kami juga menawarkan kelonggaran kepada peminjam bergantung kepada kemampuan mereka dan keupayaan pembayaran balik. Oleh itu, kita memerlukan peminjam untuk menyediakan slip gaji mereka untuk membuktikan bahawa mereka mempunyai keupayaan untuk kembali. Kita boleh membantu peminjam melanjutkan tempoh pembayaran balik dan mengurangkan komitmen bulanan untuk mengurangkan tekanan peminjam. Kami tidak memerlukan bayaran pemprosesan terdahulu untuk pinjaman.

Siapakah Kami?

Penyusunan semula hutang adalah untuk peminjam yang mempunyai banyak hutang dengan pemberi pinjaman wang yang berbeza. Moto kami adalah ‘Mudah untuk digunakan, cepat untuk meluluskan dan cepat untuk membebaskan “. Kami biasanya menumpukan perhatian di kawasan Kuala Lumpur dan Selangor, seperti KLCC, KL Sentral, Petaling Jaya, Sunway, Klang, Puchong, Bukit Jalil dan Cheras. Kami juga mempunyai perniagaan di negeri-negeri lain di Malaysia, contohnya Pulau Pinang, Melaka, Johor dan Perlis.

Kesimpulan

Sekiranya anda memerlukan wang tunai terdesak, jangan ragu untuk menghubungi kami! Penyusunan semula hutang adalah pilihan yang lebih baik bagi anda untuk mendapatkan kawalan ke atas kewangan anda dan dapat mengurangkan pembayaran bulanan anda. Anda juga mungkin tertarik dengan pinjaman PKS, pinjaman perniagaan, pinjaman pembiayaan semula dan pinjaman peribadi.