Pinjaman Modal Kerja

Modal kerja adalah sejenis pinjaman yang diambil untuk menjalankan operasi harian sebuah syarikat. Ia digunakan secara normal untuk menampung upah pekerja dan hutang akaun organisasi. Pinjaman ini tidak digunakan untuk membeli aset atau pelaburan jangka panjang. Dana biasanya untuk pendanaan perniagaan jangka pendek yang merupakan sebab mengapa meminjam dana dari bank tidak akan menjadi pilihan yang ideal kerana proses permohonan terlalu lama. Pinjaman perniagaan asas mungkin sesuai untuk semua perniagaan. Pinjaman PKS secara khusus mensasarkan perniagaan kecil dan berkembang yang sangat bergantung pada kemampuan modal sementara pinjaman modal kerja diperlukan ketika perniagaan tidak dapat menampung perbelanjaan perniagaan dalam jangka waktu pendek kerana pasaran rendah.

Ciri-Ciri

Perniagaan mesti beroperasi selama lebih dari 6 bulan dan mesti berdaftar dengan SSM. Pemeriksa pinjaman mestilah mempunyai perniagaan lawatan di tempat. Peminjam mesti menyediakan 3-6 bulan penyata bank syarikat untuk pengesahan. Peminjam juga perlu menyediakan satu salinan bil NRIC dan utiliti syarikat untuk keselamatan tambahan sekiranya berlaku pembayaran ingkar oleh peminjam. Jika anda tidak memenuhi syarat-syarat di atas, sila hubungi kami dan kami akan memberikan penyelesaian yang betul.

Kenapa Pilih Kami?

Kami membantu banyak pelanggan menyelesaikan masalah pinjaman dan bahkan memberi pelanggan nasihat yang lebih selektif dan membantu mereka mengatasi masalah ini. Keselamatan data kami tidak boleh dirunding dan kami tidak pernah menjual data anda kepada pihak ketiga. Proses kelulusan kami adalah pantas dan keperluan dokumentasi yang kami perlukan sangat kurang. Proses permohonan kami adalah mudah dan mudah. Kami juga mempunyai tenor pembayaran balik yang fleksibel untuk membantu anda merancang pembayaran anda dengan lebih baik. Kami membayar pinjaman dengan cepat apabila anda telah membuat permohonan anda.

Siapakah Kami?

Kami adalah salah satu pemberi pinjaman wang berlesen terbaik yang mempunyai lebih daripada 10 tahun pengalaman dalam industri ini. Kami membantu banyak pelanggan menyelesaikan masalah kewangan mereka dan mempunyai syarikat kami sendiri di Malaysia. Kami mempunyai syarikat bersekutu di seluruh Semenanjung Malaysia seperti Johor, Melaka, Kuala Lumpur, Selangor dan Pulau Pinang. Kami biasanya menumpukan perhatian kepada Klang, Puchong, Sunway KLCC, KL Sentral dan Petaling Jaya.

Kesimpulan

Jika syarikat anda ingin memohon pinjaman modal kerja, sila hubungi kami! Ia adalah keseronokan kami untuk melayani anda dengan penyelesaian terbaik kami. Kami akan menyesuaikannya dengan keperluan anda dan memberikan anda pinjaman yang paling sesuai. Kami akan membalas anda dalam masa 24 jam. Anda juga mungkin tertarik dengan pinjaman PKS, pinjaman perniagaan dan pinjaman komersial.